Der WolfPro Mod ist nun für jeden frei zum Download erhältlich zu finden ist er inkl. ein paar zusätzliche Änderungen unter folgendem Link: http://forums.myhannes.info/wbb/index.p ... e86197e47b
Das es hier noch keine größere Erwähnung gefunden hat dacht ich mal mach ich einen neuen Thread für auf. Denn was das Team um hannes dort bereits jetzt schon ohne SDK auf die Beine stellt finde ich persönlich erstaunlich.
Und alle die unzufrieden sind mit dem MP wie er jetzt ist und sich deswegen das Spiel nicht kaufen möchten sollten sich die Geschichte noch einmal genauer anschauen. Denn Wolfenstein erscheint als äußerst Modding-freundlich und so sind auch schon einige kleinere aber effektive Veränderung ohne SDK möglich. Änderungen die vom Aussehen des Hud bis hin zum Gameplay selber reichen.
Das Team ist auch bereits jetzt schon kurz vor der Veröffentlichung einer ersten Beta welche erst an ausgewählte Teams zum testen rausgeht und wenig später für alle zugänglich gemacht wird.
Hier noch eine kurze Auflistung einiger Fixes und Veränderungen des Mods:
Bugfixes:
- * Fixed Console spam caused by a null entity call on the flamethrower
Game HUD:
- * Rebuilt the HUD from scratch basically
* Removed every component
* Added a Spawntimer to the HUD (under the Map time)
* Added a Ready Up indicator in warmups
* Added a Fire Team to the HUD (this needs feedback)
* Moved the Obituary List under the respawn timer and extended it to 6 Popups
* Moved the Chat List to the left down side, and extended it to 5 Popups
* Added a numeric HP display, aswell as a small bar
* Added a numeric Veil Power display, aswell as a small bar
* Added a numeric Grenade and Satchel / Healt pack / Ammo pack display. If you run out of charge, a chargebar will be displayed until its full again
* Added a numeric Ammo display, aswell as a small bar. The bar will turn red on low ammo and on reloads
* Added a weapon indicator icon, it will turn red on low ammo and on reloads
* flipped the ammo symbol on the hud (hi bjorn)
- * Removed the solid backgroundimage when ingame.
* Lowered the black background opacity when ingame.
Spawn system:
- * Removed the personal wait time
* The first spawn is random for both teams. This is because we dont want to have both teams spawning at the same time
* Bank spawns are fixed to 13 seconds on the allied side and 14 seconds on the axis side
* All other maps have a 15 seconds spawn for both teams
- * Raised footstep sounds
* Lowered luger sound
* Removed Weapon Tracers
* Removed Weapon Muzzleflash
* Localized the hitsounds: You will be able to put any sound you want as your hitsounds. The server does not need to have those sounds or package
- * MP40 spread when shooting from the hip was reduced to close to that of the ironsight
* Grenade velocity is now a bit higher again, not as high as in the unpatched retail game
- * Objectives always had to pick up, now you can just walk over them to pick them up.
* Syringe, or magical whatever, can be bound to _weapon2 and you can basically walk over the map with it
* Pliers / Wrench can be bound to _weapon2 and you can basically walk over the map with it
- * Removed Postprocess from the HUDs
* Removed Dust from Maps
* Removed Fog from Maps
* Removed Effects from Maps
* Removed Flash from main Objectives, kept them on the weapons
* Removed leaf animations from trees