ET im neuen Licht, XreaL Edition 0.3.0 endlich da!!

Alles was mit Mods für Enemy Territory zu tun hat
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dexter
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ET im neuen Licht, XreaL Edition 0.3.0 endlich da!!

Beitrag von dexter »

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Die Modifikation ET: XreaL Edition ist jetzt in Version 0.3.0 verfügbar! XreaL ist eine Grafik-Modifikation mit dynamischen Licht und Schatten Effekten für Wolfenstein: Enemy Territory und benutzt die Erweiterte XreaL id Tech 3 GPL Engine.

Achtung, die XreaL Mod krempelt dein ET ziemlich um und setzt DirectX 10 Grafikkarten voraus, beachte die Systemvoraussetzungen (unten)

ETXreaL id Tech 3 Funktionen

* Modern OpenGL 3.2 renderer with all deprecated OpenGL calls removed
* Clever usage of vertex buffer objects (VBO) to speed up rendering of everything
* Avoids geometry processing each frame using the CPU (worst bottleneck with the Q3A engine)
* Renders up to 500 000 - 1 000 000 polygons at 80 - 200 fps on current hardware (DX10 generation)
* Optional GPU occlusion culling (improved Coherent Hierarchy Culling) useful for rendering large city scenes
* Doom 3 .MD5mesh/.MD5anim skeletal model and animation support
* Unreal Actor X .PSK/.PSA skeletal model and animation support
* True 64 bit HDR lighting with adaptive tone mapping
* Advanced projective and omni-directional soft shadow mapping methods like EVSM
* Real-time sun lights with parallel-split shadow maps
* Optional deferred shading
* Relief mapping that can be enabled by materials
* Optional uniform lighting and shadowing model like in Doom 3 including globe mapping
* Supports almost all Quake 3, Enemy Territory and Doom 3 material shader keywords
* TGA, PNG, JPG and DDS format support for textures
* Usage of frame buffer objects (FBO) to perform offscreen rendering effects
* Improved TrueType font support that does not require external tools
* Linux 64-bit support
* Linux sound backend using SDL
* .avi recorder from ioquake3 including sound support
* Optimized collision detection routines
* Support for Omni-bot

Minimum system requirements:

CPU: 2 GHz Intel compatible
System Memory: 512MB
Graphics card: Any graphics card that supports Direct3D 10 and OpenGL >= 3.2

Recommended system requirements:

CPU: 3 GHz + Intel compatible
System Memory: 1024MB+
Graphics card: Geforce 8800 GT, ATI HD 4850 or higher.

Download 1 (zip, 1,5 GB) > http://www.rtcwmap.de/index.php?option= ... fo&id=2041
Download 2 (7z, 1,4 GB) > http://sourceforge.net/projects/xreal/files/ETXreaL/

XreaL-Link: http://www.moddb.com/mods/etxreal/

Viel Spass mit dem ganz NEUEN alten Enemy Territory !

bestimmt doch eine news wert bei city!! ;)

gruß
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Beitrag von dexter »

hier mal ein kleines et-video mit xreal engine :wink:



obwohl "xreal" noch hier und da ein paar bugs hat, kann man sie schon gut spielen :)
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Beitrag von Jagdpantherac »

Leider ca. 1 Jahr zu Spät diese Mod. Der Spielerabfall war doch sehr groß.
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